Telia we love (läs: hate) you

jahapp nu har äntligen Telia fått tummen ur och lagat det där kabelbrottet som gjorde att vi var utan både telefon och internet ett par dagar. Vilken tur att Telia helst skyller på kunderna först och kontrollerar felet sen, well done guys!

förra helgen gick Häxan 90cm i Uppsala, blev lite stressigt och rörigt innan vi skulle starta men hon gjorde en suverän insats med enbart en rivning på andra hindret. Jag var toksugen på att debutera 1m med henne men då tog de ju såklart inte emot efteranmälningar, det får väl bli nästa gång.

Igår var det avskedslunch för Sara tillsammans med Visex. Den tokan flyttar ju till Lund imorgon, hon ska minsann plugga till marinbiolog i fem år. herregud vilka intelligenta vänner jag har! det bara kryllar av jurister, biomedicinska analytiker, marinbiologer och mattefreaks... hur fan passade jag in i den ekvationen?

imorgon blir det tävling med Zapha i söderhamn. eftersom herrn smetat in sig i kåda så jag fått dränka honom i olja (funkar SKITBRA, testa!) blev det ett ordentligt bad med både schampo och balsam (mänskliga varianten, mycket bättre för pälsen än hästschampo). Ångrade mig lite när det började bli kyligt i luften så nu står han ordentligt påpälsad med både magnettäcke och fleecetäcke.

jag fryser.. det är svinkallt här.. Janne får pisk om han inte kommer och installerar vår panna igen nästa vecka,  vi vill kunna värma upp huset igen!!! fiiiina havrebrännaren... fina fina havrebrännaren kom till mamma...

får se vad som händer resten av helgen sen, måste framför allt göra klart mina massagebehandlingar. Snart bär det ju av till Gnesta.... och på måndag ska angelika iväg med toolman, kan låta lite hemskt men jag hoppas för både hennes och hästen skull att han blir utdömd.

nej usch nu kallar sängen!


nu har Lucky snart varit hos Christine i tre veckor. saknar honom redan som en tok och då ska han va där en månad till... tur att det iallafall gör nytta :) han är jätteduktig och lär sig massor, trots att han är lite... trög.. snäll men lite dum som vi brukar säga.. ;)

-kärlek-

ps. Du som skrev till mig och frågade om Banne, jag kan inte svara dig men maila gärna
[email protected]. Det vore jättekul att få prata lite.

Kommentarer
Postat av: Elin

Din buse! Sara ska plugga i fem år!

Postat av: Emelie

haha oj jag satt nog och tänkte på madde samtidigt :P

2008-08-30 @ 19:34:02
URL: http://silverdis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback