sjuklingen nr1

jahapp, så har jag just genomlidit magsjukan ännu en gång... måste vara andra eller tredje gången bara på det här året som jag blir magsjuk. det mest orättvisa är att ingen annan i familjen blir sjuk och blir de det så får de HELT andra grejer.
Gott råd kära läsare: var rädd om din mage! 70% av ditt immunförsvar kommer därifrån. Titta på mig, jag vet vad jag pratar om! Mitt immunförsvar är helt ur balans pga att jag har Ulcerös kolit (inflammation i tjocktarmen, inget att rekommendera), det är därför jag blir sjuk för jämnan... nu är det iallafall bara två veckor kvar på kortisonet... sen vet jag inte riktigt hur många månader till som jag ska äta Asacolen, men fick en kallelse idag om att jag ska till sjukan igen 2 juni och lämna biopsi(suck... igen) så de talar väl om det då antar jag.

annars händer det inte mycket... jobbar på.. valborg känns ganska oplanerad, ska nog haka på sandra och madde efter jobbet, blir krogrunda då lät det som.

egentligen vill jag sova nu, men jag ska hämta min otacksamma syster vid bussen om en halvtimme...

Att se fram emot:
¤ 9 maj - Fira Lindas födelsedag :)
¤ 10 maj - Zapha och jag ska tävla för första gången på EVIGHETER. kan gå precis hur som helst och jag åker dit utan att förvänta mig något. Går det bra - toppen. Går det dåligt - bara att bryta ihop och komma igen
¤ 14 maj - åker till Stockholm för att påbörja min utbildning
¤ 15-19 maj - bor i huvudstaden hos mormor o morfar och lär mig att knåda hästar... första steget taget..

det får räcka så länge, jag tar en dag i taget :)

-kärlek-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback