Nyktert men förvirrat

jag blir knäpp snart tror jag... det finns bara tre saker som snurrar i mitt huvud just nu: jobbet, hästarna och den framtida flytten.
Jag kan inte sova på nätterna för att jag helt plötsligt kommer på att jag måste köpa kastruller eller ett köksbord eller en tv osv osv
Jag vaknar en timme före klockan och oroar mig för att jag antingen HAR försovit mig eller SKA försova mig, sen när mobilen väl ringer godmorgon är jag skittrött istället...
Vad är detta???

bara att konstatera, jag måste bryta det här mönstret! min vardag har blivit för inrutad tror jag... jag behöver göra nåt radikalt... ut och festa och allt som hör till. jag måste fan ha sex! annars förvandlas jag snart till en ensam, insnöad och bitter gammal nunna som spottar på ungdomarna och förbannar den dag de föddes.
jag behöver bli kär.. tror jag... men det är ju alltid nåt fel på de.. eller så är det bara jag som inte vet vad jag vill ha och innerst inne är livrädd för att släppa nån för nära.. jo så är det ju faktiskt och det vet jag ju... faktiskt..

nu ska ni få höra något riktigt häpnandsväckande: jag kom på häromdan att när det kommer till den hygieniska biten i att vara mamma kommer jag fixa det galant. med tanke på hur mycket skit jag har torkat och hur många rumpor jag tvättat senaste halvåret. Bara att jag överhuvudtaget kan se mig själv på allvar med ett barn i handen i framtiden är väl ett tecken på mognad? eller?
hade iallafall en mycket skum dröm häromdagen där jag var höggravid, födde barnet och sen blev höggravid igen dagen efter att jag fått det första barnet. hur tolkar man en sån sak?

mitt huvud snurrar...

jag har fått en sån briljant ide! Wisex borde göra en utlandsresa ihop.. eller en weekend åtminstone.. det skulle vara så jäkla roligt :) börjar vi planera typ NU kommer vi säkert iväg i höst åtminstone.. lets face it girls, vi suger på att få till regelbundna gatherings :) va fint jag blandade min svengelska där..

jag ska även hälsa på min älskade galning Sabrina i mitt älskade Italien nån gång.. fan vad jag saknar henne varje gång jag pratar med henne.. hon är min soulmate.. vi har lika dålig humor båda två och vi älskar det..

-kärlek-

Kommentarer
Postat av: malin

du är helförvirrad ;)

Postat av: Sandra

Du behöver festa? Ring mig darling! ;)

2008-04-13 @ 13:10:21
Postat av: Sandra

Förresten.. ska du flytta??

2008-04-13 @ 13:11:11
Postat av: Ylva

Hej tjejen!
Tack, det värmer att du s'ger så =)
Alladin fick pålagringar och all den där skiten som gamla hoppherrar med egen/speciell/överbelastande hoppteknik ibland kan få.. Han blev ju iaf 18 år..
Men det är trist, känns som om alla dör för mig nu - imorrn ("idag") ska min hund avlivas. Kommer inte bli lätt...

Sen kom jag hem från Italien idag oxå och det sista >Sonia gör är typ att försöka få mig att känna skuldkänslor för att jag (för en gångs skull) faktiskt tänker på mitt eget BÄSTA inom ridiningen.. Hon lovade så himla mycket innan jag åkte och inte en tiondel har blivit uppfyllt.. Gillade jobbet men det var inte vad jag förväntade mig. Dessutom gjorde jag inget kontraktsbrott heller föär jag sa innan påsk att jag skulle sluta och sen när ja kom tillbaka sa jag direkt första dagen att jag skulle åka hem (och då var det de 10 dagarna i förväg som det står i kontraktet)... Så egentligen har hon ingenting att komma med!
Sen har hon snackat skit om mig till den engelska tjejen jag BOR IHOP med och som är samma sorts SOULMATES som du och Sabri!! Hur smart är det liksom?!!
Anyway, jag försöker att inte ha några hard feelings men så som hon betedde sig var inte okej :P

Aja, är för trött för att skriva nu (skulle kunna skriva hur mkt som helst men lite måste jag ju spara till bloggen oxå).

Vi hörs, ha d bra gumman! Pusss

2008-04-15 @ 01:52:29
URL: http://ylva87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback