Sista kvàllen

imorgon bàr det av hemàt.. har blivit lovad tacos nàr jag kommer hem :) gud sà gott att fà àta nàt annat àn pizza eller spaghetti, bacontàrningar och tomatsàs!

idag har rebecca tàvlat med julle, nàgra rivningar.. det gick lite fòr fort skulle jag tro.. gràt en lite skvàtt nàr jag plòtsligt mindes att det var likadant fòr mig nàr jag fick Julle.. han var 6àr och jag var 11.. det gick i racerfart inne pà banan  och ofta flòg en bom eller sà missade vi nàt hinder. men vi làrde oss, tillsammans.. nàr vi va pà toppen av vàr tid var vi rankade som 18:e bàsta ponnyekipaget i Sverige, sà jag tror vi làrde upp varandra vàl. anledningen till att jag gràt? jag saknar honom! och jag saknar den dàr tiden.. àven om den dàr ponnyn kan gòra mig galen ibland sà.. ja jag kan inte fòrklara det.. man fàr bara en Julle hàr i livet helt enkelt.. <3

har àven bestàmt mig fòr att inte ta Vadir till SVerige trots allt. efter att jag hoppat med honom eller snarare fòrsòkt hoppa med honom kànde jag att det hàr àr ett problem jag inte vill ta pà mig just nu. det àr alldeles fòr mkt jobb och kommer ta alldeles fòr làng tid innan han àr sàljbar fòr de pengar som hon vill ha. plus att jag inte tyckte om hur han reagerade pà hindren, han blev skràckslagen! han kàndes fòr mkt som Lillebror.. och jag tycker nog det ràcker att ha blivit halvt mosad av en Lillebror hàr i livet..

idag var det meningen att den nya hàstskòtaren fràn england skulle komma.. men hennes bagage blev stulet innan hon ens hunnit làmna landet! nu hade hon vàl lyckats fixa det med passet sà hon ska komma i veckan verkar det som. vilket innebàr att matilde fàr bo med cezare ett par dar.. tyvàrr..

nej nu ska jag checka om sista tvàtten har torkat.. màste vàga vàskan sen... handbagaget àr uppe i 3kg.. jag hoppas att jag inte behòver packa om nàge mer..

vi ses i Sverige!
-ciao amore-

ps. jag har sà freaking ont i svanskotan att jag knappt kan sitta.... kommer bli ett helvete att klàmma ner sig i en flygstol imorn!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas resan går bra!

Postat av: Ylva

Hur känns det att vara hemma nu? Fortsätt blogga! ;)

2007-09-19 @ 16:13:52
URL: http://ylva87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback