Ledig dag

ja idag skulle jag fà min lediga dag... men eftersom Sabrina var ledig pà fòrmiddagen fòr att sòka jobb fràgade Sonia om jag kunde komma och gòra mina boxar. tog iallafall sovmorgon och dàk upp i stallet kl8 istàllet fòr 7. walter flòg i taket òver att bàde jag och sabrina skulle vara lediga, sen att han precis haft tvà veckors semester verkar inte spela nàn roll...

iallfall sà har jag utnyttjat min dag mkt bra. jag har haft storstàdning i làgenheten! detta har nog inte gjorts pà àr och dar. jag har skurat handfat och toalett (mor och far kommer fà slag fòr jag skurade bàde INSIDA och utsida), duschen, elementen, bànkarna, skàpsluckorna, golvet osv... kort sagt... sà hàr ren har nog làgenheten inte varit pà mkt lànge.. men nàr jag kom hit var den mkt stòkig och smutsig och jag har inte haft tid att ròja upp ordentligt... kànde att jag inte kan làmna den i lika dàligt skick som den var nàr jag kom... nu ska det vàl ràcka med att ròja upp lite precis innan jag àker sà blir det nog bra...

inhandlade mat fòr sista veckan.. blev tvungen att skriva inkòpslista sà jag inte kòpte fòr mkt..

usch nu fick jag grym huvudvàrk igen... dags att nanna kudden...

pussnatt

Kommentarer
Postat av: Malin

absolut :) vi ska ta och glida runt massor när du kommer hem. När kommer du hem föresten?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback