KALLT!

jaha.. hemma är man nu. och det är kallt här! jag fryser som en liten gnu... men annars är det väl helt ok att va hemma igen. har inte riktigt vant mig vid att skriva på svenskt tangentbord så ni får ursäkta om jag nångång skriver ä istället för å.

igår tränade jag med Zapha. va första gången jag red honom pä 2½ månad så det va lite konstigt faktiskt men han kändes fin, angelica har jobbat mkt med honom. han testade ju att bråka med mig men efter att suttit på A23 i 2½månad sä var det inte så stora problem. Hoppmässigt va han jättefin och vi hoppade iallfall 135cm så det va välan bra.
jag hoppade lite med häxan här hemma också, hon va jätte fin :)

ikväll ska vi iväg till Sandbro och träna igen, satsar stenhårt på att komma igång nu. ska bli kul att träffa Christine igen :) igär va det Marinette som höll i träningen istället för Christine.

hmm... nej jag vet inte riktigt vad jag ska skriva härnäst. det känns helskumt att bara ha tvä hästar att rida! och ibland när jag tittar på klockan kan jag inte låta bli att tänka:
- nu skulle jag ha börjat rida
- nu börjar eftermiddagspasset
-idag (tisdag) borde oskar komma och träna


jag är fortfarande kvar där i tanken... och så fort jag berättar om stället säger jag "vi" istället för "de"...

men nej nu mäste jag röra på mig.. ut i stallet och göra iordning allt för träning..

ciao amore

Kommentarer
Postat av: Ylva

Hej, kan inte du länka mig på din blogg? Jag har dig som länk på min ;P
Är d inte lite småjobbigt o va hemma igen?
Jag fick jobbet i det svenska stallet! :D
Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback