Happy Happy

jag är så glad att jag spritter! har fått mail från Sabrina i Italien, va så rädd att vi skulle tappa kontakten nu men icke! hon snokade upp mig.. good girl! saknar henne jätte mycket nu, hade så himla roligt ihop. gissa om man blev sugen på att åka tillbaka.. men inte på stört.. det får vänta till nästa år.. men shit vad glad jag är!

och igår gick Häxan sin allra första träning någonsin! hon va jätte duktig! vi red mest på egen hand och socialtränade men lite fick hon hoppa. Christine blev jätte impad av hur kool min madame är, gissa stolt man är nudå...

imorgon ska jag få träffa Julle, längtar som en tok! saknar min bulle enormt..

image92
my love...

Kommentarer
Postat av: Ylva

Är bilden från Hudik? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback