Göteborg

Nu är jag hemkommen från Götet. Mycket rolig helg med syster har jag haft!

Fredag: anlände till västkusten med flyg. mötte Lili inne i Göteborg vid Korsvägen. Tog oss hem till lägenheten och slappade lite med soppa, varma mackor och film. På kvällen gick vi på bio och såg Shrek den tredje, de två första filmerna är mycket roligare men den fick ett godkänt iallafall.

Lördag: Hämtade upp hyrbilen från Statoil och brassade iväg till Ullared. Eftersom Lili inte skaffat körkort ännu var det jag som körde. För att inte ha kört stadstrafik på typ ett år måste jag säga att jag skötte mig ganska bra faktiskt! Blev lite stolt nästan.
På Ullared köpte jag ett nytt skritttäcke, en reflexbrösta och mintgröna fleecelindor, va ju tvungen att få med  mig grejerna på flyget hem sen. Lunch på Donken.. Tacos och The science of sleep på kvällen.

Söndag: LISEBERG! Vi fick gå VIP-rundan på Hotell Gasten för Lili har kompisar som jobbar där, va JÄTTE läskigt hihihi... Sen åkte vi massa såklart... jag sträckte höften i Uppswinget, ridreflexerna satte in så jag höll i mig med benen. Balder är fortfarande klar favorit... fast Kanonen var riktigt rolig... Lili vann 2kg Toblerone... Vi gick även på barnteatern PolisåTjuv. Lilis kompis Markus spelade konstapel Frank. Va riktigt kul förutom att jag närapå fick tinnitus när alla ungar skrek i falsett: TJUUUUUUUUUUUUUUV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
på kvällen åt vi Toblerone och kolla på Sex and the city avsnitt...

Idag: Flög hem igen. På spårvagnen kom jag på att min mobil ligger kvar i Lilis lägenhet. Oh well. Hon kommer upp och hälsar på 4 oktober så hon tar med sig den då.
Sen åkte vi till veterinären för att Zapha skulle få sprutor i rumpan så han bygger bättre muskler. Det slutade med att han fick lite sprutor i bogen, vänster bakknä (alla tre leder), vänster armbågsled fram och så lite i höger fram med. Så nu ska han bara gå i hage 10 dagar, sen ridas lite lugnt 2 veckor innan vi får börja träna igen. Förhoppningsvis ska han känna sig mycket bättre nu. Detta innebär att lilla Häxan, fyra år, får hänga med på alla träningar och socialträna medan Zapha har semester. Bara bra för henne att komma ut.

-Kärlek-

ps. Har en reservmobil, säg till om ni vill ha numret till den! ciao!

Bilder från Götet kommer snart...

Kommentarer
Postat av: Sabrina

JJJIIeeemelieeeeeeee... i misssss you so muuuuch!

2007-09-25 @ 22:22:05
Postat av: Emelie

Sabrina my love! I miss you to god pig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback