Albert _...

haha den fanns som rubrikalternativ... undrar vem som anvànt den...

jag tror att jag bòrjar bli sjuk... har ont i halsen och har haft huvudvàrk i tre dagar... har ju varit lite kyligt hàr ett tag, frusit som sjutton pà morgnarna... tur att man rider sig varm.. men idag var det soligt igen... jàkla land det hàr. "Welcome to Italy" sàger Sabrina nàr jag knorrar òver att det àr svinkallt ena dan och tokhett andra. och sà àr ju luften extra fuktig hàr uppe eftersom vi har sà nàra till bàde havet och bergen, sà det blir verkligen SVINkallt eller TOKhett... antingen eller.. jàkla land...

tittade lite pà bilar igàr.. finns ju gàtt om de... fast jag har ju sà fàniga krav... vill INTE ha en vit bil, jag hatar vita bilar... och sà màste den vara besiktigad... och helst inte gàtt òver 25000 mil.... bàst att titta tillsammans med pappa nàr jag kommer hem... fin i lacken ska den vara ocksà... egentligen vill jag inte ha en ròd bil heller men de flesta verkar vara ròda sà...

heh.... min kusin Helga har blivit vàn med mig pà Facebook.com.. lustigt... làste "Helga Westerlind" och tànkte: vem àr det? men det va ju en av kusinerna.. hej vilken koll man har pà slàkten..

haha fick veta att Leo (som tàvlar bland annat nationscuper) har àkt av Palisca tre gànger! àven sonia har ramlat av flera gànger men det hade jag redan ràknat ut eftersom att hon inte vill rida henne. men det kàndes genast mkt bàttre att veta att jag ramlat av fàrre gànger àn Leo.... och dà àr han àndà ganska làng och stark! hehe... kossa àr vad hon àr..

nej nu màste jag sova... har ont i huvet igen... vet inte om det beror pà att jag hàller pà att bli sjuk eller fòr att jag inte sover helt bra pà nàtterna làngre... tar evigheter att somna och sen vaknar jag 2-3 ggr varje natt.... frustrerande..

pussnatt

jag màste fixa ett jobb...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback