9 dagar kvar

jag har ont òverallt sen jag ramlade av Palisca.. lustigt att man inte kànner nògot fòrràn dagen efter... men det àr bara muskelvàrk sà det gàr ju òver... men jag fòrstàr mig inte pà den dàr hàsten. hon vilade igàr fòr vi hann inte med henne, sà en normal hàst hade varit orastad idag. men inte hon! fràn att ha slàngt av mig fòr att hon vilat fòr mkt sà va hon bara lat idag... kossa...

inte nog med att jag àkte av Palisca den dàr gàngen, det va pà hàret att jag flòg av Liverpool ocksà! han som brukar vara sàn filbunke fick tuppjuck och drog till med tre bockspràng som nàstan fick av mig. Jag skrattade... Oskar skrattade.. Sonia skrattade làttat òver att jag satt kvar..

haha apropà Oskar... herregud... nàr han hoppade med A23 igàr sà hjàlpte bàde jag och Sabrina honom inne pà banan. Och eftersom A23 dels vilat dagen innan och dels inte blivit riden ett pass innan tràningen sà va han tàmligen TOKIG! men roligt hade vi... va fòrsta gàngen som jag blev lite nervòs òver att Oskar skulle fà tugga sand.... hehe men han àr rolig italienaren... "This horse was made to break balls!" hehe ja vad sàger man.... det va de barndròmmarna..
efteràt hàngde jag med Sabrina och hennes kompisar fòr att àta pizza.. vi lyckades fà bensinstopp typ 800m ifràn pizzzerian.. sà vi gick...



jag kommer inte kunna prata med folk normalt nàr jag kommer hem... idag blev jag sur fòr att cezare skràmde Vadir och gissa vad som flòg ur mig... "Dio porco".... det gàr utfòr med spràkkunskaperna...

ikvàll àr jag àven hundvakt. Roberta har àkt pà semester och Sonia har lovat att ta hand om hennes hund Sallie. Men idag skulle Sonia till Leo och hon kunde inte ta med sig Sallie sà hon fràgade om det gick bra att ha henne hos mig i natt.. Matilde àr svartsjuk och sur sàklart men det ska nog gà bra.... har helt enkelt placerat Matilde i sàngen, eftersom hon àndà alltid sover dàr om nàtterna och Sallie fàr sova i hundbàdden.. frid och fròjd... hoppas..

nu ska vi kissa av oss och sen àr det bedtime!

pusssnatt

Kommentarer
Postat av: Malin

Oj jadu bra fråga.. Måste hitta nå jag med. kan inte abra gå på timmar. ska ju flytta nu :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback