tiden går

alldeles för fort...

vad har hänt sen senast?

zapha sparkade sig i hagen så han blev halt två dagar, men nu är han ok igen...
häxan gör enorma framsteg i hoppningen, duktig tjej..
bokade möte med arbetsförmedlingen, får se om man kan få nån hjälp..
jag köpte mig en ny/nyare bil i fredags. är numer stolt ägare till en svart volvo 740 som är MYCKET fräschare och lyxigare än min gamla bil.
fikade med Emma efter bilköpet, det va mysigt...
lite släkt hälsade på eftersom mor o far fyllt år, blev ju mycket italien-prat såklart...
hjälpte Rebecca på tävlingen. hon och julle vann första L:Bn, det va roligt...
idag åkte jag till Anna, spanade in lägenheten och åt lunch... tiden flög iväg..
Sonia ringde, hon vill att jag ska komma till Italien några veckor. men sa faktiskt nej, har inte råd eller tid att åka just nu. måste koncentrera mig på att hitta ett jobb i sverige...
är fortfarande villrådig vad gäller det lilla "barnproblemet"...

små problem i ett litet liv

ciao


Kommentarer
Postat av: Ylva

Hej tjejen!
Vad fick du ge för din Volvo?
Kolla min blogg, jag är oxå bilägare nu! :D
Min första egna bil blev jag ägare till sent igår... Nice :D
Vi borde ses förresten, nu när båda är hemma i Sweden..
Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback