10 oktober

idag fyller Annika år, grattis vännen-långt-bort-i-england...

hänt mkt senaste tiden...  Visex+marina hade återförening, jag håller med emma om fredagsfika på Storken varje vecka..
satt igång Zapha igen, bara en vecka till med lugna ridturer sen får han börja träna igen. under tiden har häxan fått träna både dressyr och hoppning, hon har gjort stora framsteg i hoppningen. igår hoppade vi kombination för första gången bland annat...
Lili kom upp och hälsade på, vi åkte ut till Lillebror då så hon skulle få rida. Det va jobbigt att träffa honom igen, jag som trodde att jag hade kommit så långt.. men usch... har inte riktigt accepterat ännu att det blivit som det blev...
och så träffade jag ju M på krogen, får väl se hur det slutar...

idag har jag anmält mig till 17 kurser för nästa termin. Allihop är mer eller mindre samma kurs fast på olika ställen i landet, ska ju plugga på distans så då spelar det inte så stor roll..

image94
- Anna och hennes enorma tepåse-

jag  har gått ner 2kg...

Kommentarer
Postat av: Ylva

Vadå, blivit som det blev? Förklara!
Jag e nyfiken ;) Sorry, haha...

Vad e du ska plugga för ngt?
Många kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback