sjuk :/

usch va jag är sjuk... känns som att jag ska hosta upp mina lungor vilken sekund som helst.. konstig förkylning.. istället för att avsluta med hostning så har jag hostat från dag ett.. *knorr*

Lili hälsade på i helgen. Vi åkte till Lillebror en sväng så att hon fick rida, börjar klart bli dags att ta hem honom. Sista helgen i november hämtar vi hem honom..

Zapha är fortfarande lite halvgalen.. helt klart har den kära pollen varit väldigt uttråkad under sin lugna månad. hoppas han känner sig tillfredsställd snart..

jag har inte mer att säga...

over and out

image102

-kärlek-

Kommentarer
Postat av: Malin

Heej, nu såg jag att du skrivit :p jag tror att jag ska kunna det iaf. vi kan ju höras närmare det :) puss

Postat av: Elin

Ja vi måste verkligen bygga snögubbar nån dag! Får kolla i almanackan när det kan tänkas komma snö! Föresten. Jag har blivit lite sugen på att prova rida. På en häst alltså. Är det en möjlighet hos dig? puss

2007-11-05 @ 21:45:51
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback