Jobb

Igår va första dagen på nya jobbet. Va äckligt trött när jag klev upp vid halv sex... men efter att ha fått i mig lite frukost piggnade jag till. Jobbet gick bra, vissa saker måste man ju vänja sig vid men det mesta funkade bra iallafall.
Min gamla chef från ICA i Tierp ringde under dagen också, frågade om jag hade lust att jobba lite i december. Sa såklart ja, så nu ska jag jobba några timmar på julaftonsmorgon. 100% i ob säger man inte nej till :)

image103 
så här fin kände jag mig halv sex på morgonen     

image104
         Halvtimme senare var det lite bättre :P

Sen bar det av på hoppträning med Zapha. Han började kvällen med att bråka. Så vi gjorde som min superduktiga dressyrtränare föreslagit, satte på honom ett gummipelham! Han hoppar inte superduper med det men jag får stopp på honom när han börjar försöka slänga sig och stå på bakbenen. Och just nu är det viktigast för jag är rejält trött på att bråka... den eller de som lärde Zapha att hålla på med de här dumheterna skulle lynchas.. för ju längre tid han har fått hålla på och vinna, desto längre tid tar det för mig att få det ur honom...

men nu måste jag ut i stallet, ska ju jobba kväll idag.. super att man kan samåka med mamsen ibland :)

-kärlek-

Kommentarer
Postat av: Ylva

Hej tjejen!
Hur känns det nudå, ett litet tag efteråt, att vara tillbaka i Sverige? Är det något tips du vill ge mig innan Italien? ;) Resan är bokad nu iaf så... Är hästarna helt galna eller? hahaha... tänkte ringa dig någon dag här om det är okej. Kan du skicka ditt nr till min blogg? Kan ta bort det ur kommentaren så att den inte syns..

Kramar

Postat av: Sandra

Guuuud! vilken fin bild på dig. Helt underbar ju! :)

2007-11-28 @ 19:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback