jobb

ja nu har jag skaffat ett jobb, ska gå som timvikarie på Hemtjänsten i Bälinge. Det blir nog bra, hinner ju få första lönen precis innan jul.. mycket bra.. kan jag panikshoppa julklappar lördag-söndag och sen är det julafton måndag.. planering..

annars så börjar min förkylning ge efter lite grann.. hostar inte lika mycket längre.. men fy va jobbigt det va att sjunga på luciaträningen idag, blev som ett slemlock i halsen... inte mysigt..

annars har det inte hänt så mycket... fantasin går inte på högvarv just nu...

-kärlek-

ps. Jag trivdes jätte bra i Italy Ylva, hoppas du gör det med :) hör av dig ibland!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Snällt av dig att jag t.o.m. fick stå med i ett blogginlägg ;)
Jag hoppas oxå att jag trivs! Är Sabrina kvar där?? Trodde hon slutat :S
Vad ska jag tänka på innan jag åker ner, vet du hur vädret är där nu? E det mkt varmare än Sverige? Sorry, nu börjar alla frågor igen ;P
Kramar! Ps. klart jag hör av mig, skriver ju i bloggen oxå ;)

Postat av: Elin

Lycka till på hemtjänsten gumms!

2007-11-19 @ 16:00:52
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback