uppdatering

hade en skitbra vecka i Tyskland och Polen... hett tips: checka in bilder på min bilddagbok http://silverdis.bilddagboken.se/

image68

sen hade vi ju studentskiva i tisdags... grymt kul va det! trots att min splitternya klänning gick sönder (ena axelbandet sprack... madde ska klaga åt mig).. mina splitternya skor gick också sönder.. strasset lossnade, men madde ska laga det åt mig, bra att ha vän som går design.. hon är en pärla för jag kan verkligen inte sy! just ja min en av kedjorna på min älsklingsfotlänk lossnade... vilken kväll...  

image69

idag fick jag hem en ny häst.. ett litet arabsto som jag får betalt för att rida i sommar.. trevligt tycker vi om det....

nu måste jag plugga induktion.. så jag klarar fysiken...

-kärlek-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback