party party

det va studentskiva igen igår.. GUC hade och självklart måste vi fira Maddes student också. de hade tema: ursäkta jag har kommit fel! men jag valde att komma fel i partykläder... hade jävligt roligt iallafall, nu känner man sig riktigt taggad inför studenten!

image71
party party

image72
Elin och Sofia

image73
Flygvärdinnan Maddepadde, Sofia och jag..

image74
jag: omg en kamera!

nu har jag ju fått jobb också, ska jobba fem veckor på ICA i Tierp. skönt med lite extra pengar, ska träffa chefen imorn...

nej nu är det sängdags! natti natti...

-kärlek-

Kommentarer
Postat av: Emma

Där är ju jag! :O Ses väl hos Linda ikväll. Hörde att du skulle få en uförlig vägbeskrivning ;P ("Dragon Gate!?")


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback