Nostalgitripp

för att pigga upp mig själv och alla andra som behöver det:

image53
Haha, brännvinsrunda är inte gott...

image54 
Hotties julen -05            
  image55
 Tre sötnosar nyårsafton -05... den glömmer vi aldrig.. hehe..
image56 
Sandra är för alltid min älskade pysan
image57 
Bara för att vi är heta...
image58 
maskeradfest... -kärlek-
image59
omg...
 image60
bara för att den är så ohet hahah
image61 
Emsan och jag är HOT
image62 
Anna vann singstar, jag är hennes groupie
image63 
Kolla in det här!!!
image64 
Det är kul med tjejkväll...
image65 
... men trött blir man..
image66
Vadå? Har ni aldrig sett folk leka "Herr Går man"-skyltar?

-utan er hade de här tre åren blivit ruggigt tråkiga... kärlek till Visex -

Kommentarer
Postat av: Elin

Ouii vilka härliga bilder du! jo brännvin e gott! jag lovar. jag ser ut så där, naturligt! haha! Kärlek till deg med gumman. du är en viktig del i Visex

2007-05-07 @ 14:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback