kan det kännas värre nu?

nu kommer jag nog inte lägre. nu kan det bara inte kännas värre. natten och dagen tog kål på mig. jag är död nu.

satt uppe till halv 2 i natt och råpluggade kärnfysiken, klarade alla G-uppgifter utan problem. sov 3-4h innan det var dags att släppa ut hästarna. kom till fysiken visserligen mosig och trött med ringar under ögonen men ändå med en känsla av "nu kommer det gå". tror ni det gick bra? nej... va kanske en eller två uppgifter som liknade de i boken.. alla andra va matthias egna påhitt. så förklara det här för mig, hur kan det vara så att jag kan klara av allt i boken helt på egen hand och få alla rätt men sen inte klara provet? är det verkligen mitt fel? inte blev dagen bättre när jag fick tillbaks induktionen heller.. hur fan lyckas man... tack matthias du gjorde så min magkatarr kom tillbaka. hade glömt hur ont den gör, har sluppit i över ett halvår.. men att det inte är nån ide att åka till läkaren har man ju lärt sig de här åren. får väl svänga in på apoteket och köpa tabletter. novaluzid åt jag sist.. funkade bra förutom att jag blev beroende...

jag behöver resan till Polen mer än någon annan. måste komma bort från allt och alla. bort från Lillebror som är halt och har ont. bort från hästar och djur överhuvudtaget. bort från fysiken och matthias som gör livet surt. bort från krav och måsten. bort från dig. bort från mig själv.

I am the fire burning desperately
But you're controlling me


release me


Kommentarer
Postat av: Elin

Gumman.. finns här för dig! kom ihåg det... bara att ringa om det är något. Eller om det inte är något. Mobilen är alltid på.. love

2007-05-09 @ 22:02:37
Postat av: Linda

Tänkte bara säga att jag tänker på dej! förstår på ett vis det där med ridningen, har varit lite lika me pingisen från och till å det känns hårt. Men jag vet att du är en stark tjej som kommer fixa både skolan och det med hästarna. Om ja kan hjälpa till på nått sätt så gör ja gärna det. kramar <3

2007-05-09 @ 22:40:00
Postat av: Lisa

life`s a bitch :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback