Hejdå Sverige

nu drar vi till Polen en vecka tjejer. Gud så skönt det ska bli att lämna allting för åtminstone en vecka.. martina borde bli nöjd, hon har försökt få mig att ta en paus länge nu.. hihi..


goda nyheter iallafall.. Lillebror verkar känna sig fräsch igen. skönt att han får en extra veckas lugn då.. så kommer han va riktigt pigg när jag kommer hem.. för att inte tala om hur knäpp Zapha kommer bli... hästen som flög i taket över en ekorre idag.. den har sabeltänder.. minst..


Flyinge närmar sig med stormfart.. spännande..


nej nu måste jag kuta iväg... lär packa om väskan... kom på igår under melodifestivalen att jag inte hade packat nånting... alltid ute i lika god tid...


apropå ESC.. crapy tävling... "ena europa", my ass... det delar ju bara upp alla i öst och väst... hoppas alla la märke till detta.. påminner iallfall mig om varför jag alltid hatat melodifestivalen... säger vi..
the Ark va bäst i mina ögon iallafall..


nej nu far vi brudar!


-kärlek to all of you -                   image67


Kommentarer
Postat av: Martina

bra gumman att du tar det lite lugnt =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback