bläääää

vilken äcklig jobbig tid det kommer bli nu... så sjukt mycket att göra men alldeles för lite tid...

¤vara färdig med kompendie över Sveriges historia på minst tio sidor till nästa fredag
¤ha projektarbetet klart till nästa vecka
¤omprov i kärnfysik på onsdag
¤göra fysiklabb om harmoniska svängningar
¤fysikprov om rörelsemängd fredag nästa vecka
¤lämna in fördjupningsuppgift i biologi C v.21
¤lämna in sista labbrapporterna i biologi B v.21
¤vara färdig med uppsatsen om internationella relationer innan till fredag nästa vecka
¤prov om buddism nån gång innan sista maj

kort sagt: PANIK!!!

och nånstans i denna röra måste jag förbereda mig för Flyinge.. fint att man bara har 11skoldagar att hinna med allt på... underbart verkligen... visst är vi glada att vi ska åka till Polen en vecka tjejer. nej inte alls. det kändes som en bra ide förut men nu känns det väldigt opepp. men oj vilken skön ångestfri vecka vi ska ha då!

image49    image50
               
image51
                                                                        -kärlek-


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi ska kämpa gärnet helt enkelt!!! Ojoj va skönt det blir när allt är klart. Man får fokusera på det! Vi kommer klara det...

Postat av: Emma

Tack för att du påminde mig om att gött som ska förgylla min helg!;) Tack också för de fiiina bilderna som genast fick mig på bättre humör.. :) Ha en underbar plugghelg. <3 Lot's of looove <3

2007-05-04 @ 22:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback