studenten...

just nu sitter Eve och jag och jobbar med vårt projektarbete. är inte så himla mycket kvar att göra på det nu. fast jag börjar bli vrålhungrig så snart är det nog dags att packa ihop för lunch.

sen ska jag hjälpa henne att dela ut studentkläderna! hihihi gissa om vi allihop ska ha våra fina studenttröjor imorgon då.. det är ju min födelsedag då så man ska väl vara lite extra fin... och passa på att sticka alla 1or och 2or i ögonen hhihi.. vi tar studenten inte ni... vi sticker snart härifrån men inte ni... moahahah

och anna är ju en gulleplutt med guldkant. hon har raggat upp en lyxlimo åt Visex, som vi ska glida runt i på studenten... känns inte helt fel

image36

imorgon blir jag inte helt ensam ändå. i all hast så har vi planerat ihop tjejmys hemma hos mig, med god mat och myyycket tjatter.. sånt gillar vi...

middagen igår va jätte trevlig. urgod mat. Trattoria Commedia på skolgatan i uppsala, ät där! fick lite presenter å så... inga stora grejer såklart, sånt önskar jag mig aldrig.. men en blomma, en ny hårfön (är för snål för att köpa ny själv), lite pengar... haha och en... ja nyckelhängare får vi kalla det. det är en konstnär som gjort den av skrot.. hah kanske inte låter så glamoröst men den är rätt rolig...

nu ska vi äta!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback