hoppa!

hiihih jag har hoppat med både Zapha och Julle idag <3 det gick hur bra som helst. jag är superduper glad nu! nu jäklar ska jag vara med på träningen på tisdag! och imorgon ska jag åka själv (gulp) med Zapha till specialidrotten... får vi se hur det går...

torsdagar är rätt värdelösa dagar, vi har bara en lektion... 80min samhällskunskap... boooring! idag skulle vi titta på en film om bolagen. efter att ha haft ett par ordentliga timmar med hästarna, ätit god mat och tagit en skön dusch var jag faktiskt väldigt sömnig. så i mörkret i miniaulan gosade jag ner mig mot Annas axel och somnade... sen lade Anna sitt huvud på mitt huvud och somnade... Linda, som satt på andra sidan om Anna, hade också svårt att hålla ögonen öppna och somnade...
jag är hopplös på det där faktiskt... kan inte sova som en normal människa i min säng. men sätt mig framför tvn eller i nån av skolans miniaulor så somnar jag direkt. t.o.m om jag faktiskt tycker att filmen är intressant... z z z z

och jag kan bara inte smälta det där Anna berättade... jag blir så arg på honom... är verkligen dags att ta sig ett allvarligt snack med den där gossen... våld är sista utvägen i en konflikt pucko!!!

nej ska nog knalla över till Angelica och titta på film... och sussa sött i hennes soffa en stund... z z z z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback