frustration

i torsdags red jag för första gången sen olyckan. eller ja red och red.. jag skrittade zapha i 30min, men det räckte för att förgylla min dag. inte kändes det fy skam att komma till skolan, göra mitt biologiprov och sen åka hem utan att ha haft en enda lektion.

har äntligen fått en tid hos ortopeden: 13 mars kl.13.50... vet inte vad jag ska säga om datumet.. det låter inte lovande... igår hittade jag en bild i biologiboken på ett högerknä (ironiskt nog) framifrån, jag jämförde lite med mitt knä och kom fram till att jag har ont typ vid ledbandets övre fäste och sen neråt!!! det kändes inte så glatt...
image30

nästa vecka blir jag av med en pålle för 1 månad. Magi's Red Cat även kalla Lillebror även kallad Knämördaren ska få bo hos min hopptränare en månad. där skall han tränas och tuktas! medan jag får läka mitt knä i lugn och ro och komma igång med ridningen på de lite snällare hästarna... hrm... vilka nu det e...

jag har så mycket frustration i kroppen att jag håller på att gå i taket! kände det speciellt efter i torsdags.. jag orkar inte gå omkring och göra ingenting!!! det är verkligen inte min grej... jag vill rida, hoppa, tävla! och jag vill ut på krogen.. och jag hade ju verkligen velat åkt med till erik ikväll...
mitt liv känns lite patetiskt och meningslöst just nu...

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback