Födelsedag osv...

i måndags red jag dressyrlektion för första gången på över 5 veckor.... det funkade, gjorde lite ont i knät men inte värre än att jag stod ut...

i tisdags fyllde jag 19... va bara mamsen och jag hemma på morgonen.. hon öppnade min dörr 6.15 och klämde ur sig: ja må hon leva...
jag begär verkligen inte mer än så av min mamma så dags på morgonen. jag ramlade in 10 min försenad till första lektionen.. hehe... va ju tvungen att ta en ridtur på morgonen. hade väl bara varit där typ en kvart så ringer Lili och jag hade ju då glömt stänga av ljudet på mobilen. "Grattis" sa Lodin så det va ju bara att sprinta ut och bubbla med syster min en stund. börjar verkligen längta till påsklovet, då drar jag till Göteborg ett par dagar och leker med min stoooorasyster.
efter skolan packade 5 brudar in sig i Pärlan och brummade hem till mitt vackra näste. jag bjöd på indisk kycklinggryta och sen päron med smält after eight... GOTT!!! och ja kvällen avslutade med massa tjatter... haha speciellt från Emma och Elin...

igår kom pappa hem... han har varit borta 3 dagar på konferens.. är faktiskt typ 3:e året i rad som han missar min födelsedag, vad har Luftfartsverket emot mig???
mamma var ledig och vi va alla trötta.. så vi bäddade ner oss i soffan alla tre och tittade på tv. Det blev Vänner, Joey, Tack gode gud och Lost...

idag ska mamma och jag åka upp till ridhuset med Julle och Zapha. Mamma ska trimma Julle lite och jag ska... hoppa för första gången sen olyckan!!! och känns det bra ska jag nog testa att åka på hoppträningen nästa tisdag....

phu slipper fysiken imorgon... sjukgymnasten ringde och sa att de har tid med mig 10.30. ja tack... så jag iallafall hunnit träna knät lite grann innan jag ska tillbaks till läkaren...

nej nu ska jag ut i stallet!

Hade guld!

image37

Det va fina tider, när vi va rankade 18:e bästa ekipaget i landet. Älskar min putteponny... men han kanske inte finns kvar hos mig så länge till...

Kan man vara glad åt lite, har man mycket att vara glad åt.

Kommentarer
Postat av: Emma

Sweetheart, jag hade jätteroligt på ditt födelsedagskalas!! Ledsen att vi blåste dig på några timmars välförtjänt sömn, men du får bli bättre på att säga ifrån nästa gång >_<. <3 Kramelikram <3

2007-03-22 @ 17:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback