:)

idag körde vi iväg Lillebror till Christine (min hopptränare), han ska vara där 6 veckor för tuktning. Plus att jag får en chans att läka ut knät och komma igång i en lagom takt. Ska bli väldigt kul att se vad hon lyckas åstadkomma :)

image32 
Magi's Red Cat (Lillebror) som föl :D

igår var jag på topphumör hela eftermiddagen och kvällen. kändes som att en stor sten lyft från mina axlar efter att det tunga historieprovet på 74 sidor var över. Sen att det gick ännu bättre den här gången för Jojo att träna min Zapha på hoppträningen gjorde inte kvällen sämre.

det va synd att det sket sig med Årets Anglo, men jag har ju Therese och resten av Sektion Mellan på min sida ; ) de har gjort ett pris åt Julle ändå, han blir utnämnd till den Mest Meriterade Tävlingsanglosen under 2006 (alltså bäst i sin ras), och det tycker jag känns bra. för trots allt så stämmer det, julle tog mest poäng av alla. ska bli kul att se om jag kan va nån hjälp till Therese att knopa ihop artikeln om mina 3 knasiga anglos :)

Åh va jag är glad idag :) inte ens knät bekymrar mig. har ordnat så att Lillebror blir ordentligt riden medan jag läker. har varit ute på skrittur i skogen i 1h med Zapha, myyysigt :) har raggat angelika att rida Zapha så ofta som hon hinner...  och ja.. det känns inte så becksvart alltihop längre. är fortfarande jätte nervös inför mitt läkarbesök på tisdag... jag både vill och inte vill hoppas på att få kortisonsprutor, de jäklarna gör ONT men de påskyndar läkningen. jag ska iallafall fråga om det skulle hjälpa att ge mig lite kortison. och jag hoppas verkligen att de kan ge mig en ungefärlig tid på hur lång tid läkningen kommer ta, vore ju trevligt att veta...

nu ska jag gosa ner mig i soffan, äta glass och titta på Lost tillsammans med pappa :D

hade guld allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback