Vila i frid farfar

Jag kände honom inte egentligen, kan bara minnas att jag träffat honom två gånger. Men jag har pratat en del i telefonen med honom och hört honom berätta tusentals gånger om den gången han passade djuren åt mamma och pappa och hästarna rymde. Farfar va en väldigt snäll människa men han skämdes över att han hade svårt att gå, därför ville han inte så gärna ha besök.
De vet inte vad han dog av, hemtjänsten hade hittat honom i hallen. Han va inte direkt sjuk så vitt vi vet, jag hoppas att det gick fort iallafall.
Just nu tycker jag mest synd om pappa och Helen (pappas syster). Och om Per (pappas bror) också såklart, fast jag känner inte honom så det är svårt att verkligen tycka synd om honom.

.. och jag som flyttar nästa vecka..

-Vila i frid farfar Åke Svensson-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback