student 2007!!!

nu har vi tagit studenten, hur underbart är inte det? hade en vansinnigt rolig dag iallafall, va grymt sliten i lördags hehe... har överhuvudtaget haft en ruggigt bra helg.. fast jag har sovit mycket och det är inte likt mig... sussade i hammocken från 12 till 18 igår.. mycket skönt.

nej nu är det dags för grillat och sen lär man väl röra på de feta hästarna också... börjar verkligen längta till nästa helg, då bär det av till Filipstad! har äntligen kommit tilbaka så långt att jag faktiskt är tävlingssugen igen, blir 1m och 110 på lördagen och 110 på söndagen med Julle och Zapha... men jag har ju inte tävlat på 5 månader så det kommer nog gå vilt till med Julle hahah...

just ja fick besked från Flyinge, det blir ingen flytt i år. Men det känns helt ok, fick iallafall veta vad jag kan jobba på till nästa gång. Nu ska jag höra med Marinette om hon kan hjälpa mig hitta jobb, helst vill jag ju jobba hos Svante Johansson i Varberg. Han är en av Sveriges duktigaste unghästutbildare, vi får väl se hur det blir...

Ingen pluggar lika bra som oss
NV vi sa NV
MVG:na regnar över oss
NV vi sa NV
Vi är skolans bästa klass
och alla andra de är kass!!!

(Zlatanmelodin... )

-kommer sakna min konstiga klass-

Hade guld och hör av er gott folk! Don't become a stranger...

-kärlek-

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej gumman! Saknar dig already.. Det känns så tomt - som ett hål i mitt hjärta! Inte alls som när vi träffades ;) Du, även fast det kanske verkar misstänkt så har jag faktiskt, helt ärligt, inte snott idéen om att lägga ut NV-låten. Såg att du hade gjort det först senare.. Ville bara att du skulle veta innan du slår mig. Lot´s of Loooove

Postat av: Elin

Gumman. det känns lite tomt.. men väldigt skönt också tycker jag.. idag är det första dan på jobbet för dej å mej! hoppas det går bra för dig. Håller tummarna för dig till nästa år! du kommer bli den bästa unghästtränaren tror jag!

2007-06-11 @ 12:06:00
URL: http://[email protected]
Postat av: Linda

Hej Emelie! Jag saknar er alla redan. synd att du inte kom in på flyinge i år då... fast då kommer du ju iofs vara kvar här i uppland antar jag? vilket är bra :) kramar

2007-06-11 @ 22:51:27
URL: http://lined.blogg.se
Postat av: Tomas K.

Tack det samma och det är klart att jag kommer på en klassåterträff. Dessutom är det som du säger, det är meningen att man ska vara illamående efter studenten...
:)

2007-06-12 @ 21:24:42
URL: http://jaernhertigen.wordpress.com
Postat av: Malin

Tråkigt att du inte kom in. Men skönt att du tar de bra iaf : ) Bara på't nästa gång :D Fika snart?
-kärlek-

2007-06-14 @ 17:14:28
URL: http://meejlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback