jag har bestämt mig

nu har jag bestämt mig, gränsen är nådd. jag ska försöka hitta en köpare på Lillebror, nu har jag verkligen FÖRSÖKT och jobbat som en gris för att få det att fungera. men faktum är att vi har aldrig funkat riktigt bra ihop och det har ju såklart märkts som allra bäst efter olyckan. visst är det tråkigt att något sånt ska behöva hända för att man ska inse fakta, men jag har ju faktiskt även innan olyckan flera gånger lekt med tanken på att sälja honom. och nu har jag bestämt mig. ska först och främst ringa Christine och kolla om hon kan hjälpa mig hitta en bra köpare, jag tycker att han ska hamna hos någon som rider som henne. för om man ska vara riktigt ärlig har han aldrig gått så bra som han gjorde för henne, hon är tillräckligt bestämd och konsekvent.
det lustiga är att Martina har en del i att jag faktiskt tog ett beslut, våran lilla pratstund idag gav den sista knuffen.
sen ska jag se om jag kan hitta en äldre häst att helt enkelt hitta tillbaka på.

-nu känns det liiiite bättre-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback