imorn gäller

imorgon tar jag och massa andra studenten... äntligen lämnar man skolan för gott, hur underbart är inte det?

hade avskedskonsert med musikskolan idag, det gick riktigt bra men kändes vemodigt att säga hejdå till Rick. har ju spelat både gitarr och elbas för honom typ halva mitt liv iallafall..

det är med splittrade känslor som man möter morgondagen. så jävla skönt att slippa skolan men sorgligt också. så många människor som man kommer sakna enorm för att man inte träffar de så ofta som man är van vid. kommer faktiskt konstigt nog sakna min klass också, trots att vi alltid varit så splittrade... men det har ju blivit bättre och bättre med tiden... jag är helpå en återförening om 5år iallafall!

fick veta av Eve att vi fick Lille kemipriset för vårt projektarbete, så nu måste Jonas vara nöjd. Nog för att Eve är den som förtjänar priset mest, men man blir glad ändå. Jonas hör ju inte precis till mina favoriter nuförtiden, har fått höra för mycket kort sagt. Ja menar, ska inte lärare stötta sina elever?
när han skulle sätta mitt betyg i kemi C påpekade han att mina labbrapporter var jättebra i början på terminen och sen blev sämre och sämre. försökte då förklara för Jonas att jag blivit skoltrött igen, lär mig aldrig när det är dags att tagga ner tempot... PANG så sitter jag klistrad i deppväggen... detta kontrar han med:
- Men har inte skolan prio 1?
ehm.... hörde han vad jag sa? efter att ha haft mig som elev i 3år borde han dessutom veta svaret på den frågan. Nej skolan har inte prio 1, hästarna går först..
när han dessutom anklagade mig för att vara lat eftersom att jag inte kommit på att projektarbetsmöten fick jag spader. det är ju för fan inte mitt fel att han satte i princip alla möten när jag har lektion (specialidrotten men den ger jonas blanka fan i) eller läkartid! då blev jag rejält arg kan jag ju säga....

nej nu måste jag sova så man orkar med morgondagen...
natti!
-kärlek-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback