Hejdå Sverige

Jag flyttar till Italien om en vecka, kommer bli kvar där i minst en månad.. kanske tre.. beror på hur jag trivs..

har inte riktigt fattat det ännu tror jag, men jag hinner nog bli lite pirrig över det innan jag åker.. fast någon hemlängtan kommer jag nog inte ha tid med, kommer ha häcken full av hästar hela tiden...

vi börjar kl 7 på morgonen, då lindar vi av benen och ger alla frukost.. sen dricker man lite kaffe (suck jag som inte dricker kaffe) innan det är dags att mocka. Jag har bara fyra boxar att mocka så för mig går det fort, sen kommer jag spendera resten av dagen med att rida, rida och åter rida. Blir ju rejäl intensivträning iallafall.. hehe..

men det är så mycket att hinna fixa på den här lilla veckan som jag har kvar i landet! vill ju hinna träffa vänner och ordna det för mina hästar och packa och packa om igen osv osv...

Men det är väl bäst att fixa en sak i taget, nu ska jag titta på mobilabonnemang (så jag kan ringa och bli ringd till utan att pengarna tar slut) och sen ska jag ut och nöta på mina egna hästar!

-kärlek-

Kommentarer
Postat av: Linda

Det låter perfekt för dej det där Emelie :) Bra att du bestämt dej för att åka!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback