fika med mig!!!

jag har blivit en fikamänniska tror jag.. har bestämt med massa folk att vi ska fika efter jobbet, så vuxet det låter.. hehe..

igår spenderades kvällen i Örbyhus hemma hos Elin. Det var Elin, Susanne, Annika och jag som passade på att ha en reunion nu när Annika är hemma från England och hälsar på. Vi fyra har inte lekt ihop sen nian, det va jätte kul att sitta och snacka lite skit ett par timmar. Men det blev inte så jätte sent eftersom att halva gruppen (Elin och jag) skulle upp tidigt och jobba nästa dag.

Idag hade jag då min första riktiga arbetsdag, kom ihåg att både stämpla ut och in denna gång *stolt* Martina sprang förbi en sväng också, roligt att träffa henne igen. Det va ju såååååååå länge sen... förra veckan typ... ska nog ta och pallra mig hem till henne nån kväll och fika lite tror jag.. där har ni det igen: FIKA!!!

nu är midsommar bokat också, det blir krogen med Annika och Calle. Carl pedal kommer nämligen upp från småland och hälsar på en sväng, måste passa på att umgås med knasbollarna medan jag har chansen känner jag...

nu ska jag ta mig i kragen och göra det jag tänkt göra ett par dagar nu, ringa Marinette angående Svante Johansson... varför har jag sån fobi för telefoner?

image77

-kärlek-

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas det känns bra nu att komma med i ICA-gänget ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback