ferre

hej vilken helg det varit :D

hmm.. på fredagen gjorde jag inget vad jag minns... men på lördan var det fest på Ottars! skitroligt hade vi trots att vi inte gick in. träffade massa gamla kompisar från lågstadiet och högstadiet, så glad man blev då. haha fast jag kände ju inte igen Viktor först *skäms* har ju bara lekt med honom sen man va pytteliten fjolla. han är världens goaste kille ska ni veta, va skitkul att få prata med honom en snabbis. sen blev det efterfest hos erik, måste säga att martin och stefan verkade helgoa. de vill vi träffa igen! jag cyklade för första gången sen olyckan! kom på det precis när jag satte mig på cykeln: undrar om jag verkligen kan??? men det gick, hade lite ont dagen efter men det gick över. blev skjutsad av erik sen så då va det ok. plus att jag lyckades snylta till mig skjuts en bit på nåns moppe, vet inte vem det va.. vi stoppade honom när han åkte förbi, va sååå mkt skönare att sitta på en moppe än på en pakethållare... en rolig och sen kväll blev det iallafall, synd bara att en viss person alltid ska vara så himla på... det förstör kvällen lite när han sen blir sur för att han inte får respons..

image75
men usch vad du fattades! du skulle ha varit där med oss, fast det va du nog ändå tror jag.. va länge sen man saknade honom så mkt som jag gjorde i lördags...

efter att ha sovit ca 4h tog jag bilen hem kl 9 för att försöka hinna med hästarna innan det var dags att åka iväg igen. denna gången var det tjejkväll hemma hos Linda, jag ramlade in några timmar efter de andra dock.. men det va kul iallafall, man måste ju ta vara på den tid vi har kvar tillsammans.. vem vet hur ofta vi kommer hinna ses allesammans sen när livet börjar?

just ja, fick besked från läkaren förra veckan. jag har förslitningar på ledbanden men det behövs ingen akutoperation. däremot kan det behövas om ett år om jag fortfarande har besvär då. kändes skönt tills mamma sa att min kusin Jenny, som är sjukgymnast, sagt att jag ska va försiktig om det börjar knaka och knäppa om knäet för då kan det va en lös benbit eller bitar av menisken. detta klämmer hon ur sig sekunden efter att jag sagt:
det är nåt som hoppar omkring under knäskålen när jag går....
men å andra sidan, mina knän har levt sina egna liv i många många år nu.. så jag behöver nog inte oroa mig. det är säkert bara att det åker lite snett som vanligt, det åker alltid tillbaks igen sen...

nu är det iallafall bestämt. 16 och 17 juni befinner jag mig i Filipstad med Julle och Zapha, vi ska helt enkelt starta om våran tävlingssäsong.. känns som att vi (läs: jag) är redo för det nu.

dags för sängen!
natti natti... på fredag tar vi studenten!!!
-kärlek-

Kommentarer
Postat av: Linda

Kul att alla kunde komma igår :)

Postat av: Evelina

EMELIE!!!!! vi har fått LILLA PRIS I KEMI!!:D:D:D

2007-06-07 @ 13:47:39
URL: http://evvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback