bara 2 dagar kvar

har varit en hektiskt vecka!

lekte med calle och annika i torsdags, ur kul :D
image79

grillning i fredags med vänner :) asmysigt.. fick lite presenter: ett linne (som jag självfallet tänker använda när jag är ledig!), örhängen som jag haft varenda dag på jobbet den här veckan, ridstrumpor (bra, lär slita ut ett gäng) och tre små flaskor med duschkräm, så jag håller mig ren :)

sen va det bröllop i lördags, kära grannarna Fredrik och Angelica sa ja till varandra, det va jätte fint :)
image78

på söndagen tävlade jag med Zapha. men åkte hem efter 1m eftersom att han är en gris just nu, lämnar gladeligen över honom i Angelicas vård medan jag åker bort.. pina honom du bara!

måndag jobbade jag och red...

tisdag jobbade jag och sen åkte jag till antony och fikade :) stannade på tok för länge men det blir ju lätt så när man inte träffats på ett tag.. ramlade i säng kl2 och skulle upp igen 7.. lovely..

idag har jag jobbat.. nu ska jag rida och sen blir det filmmys med sandra och madde..

imorn är det PACKA som gäller.. plus en sväng till stan för att köpa minneskort till kameran.. och så måste jag ringa min chef Sonia i italien och tala om när planet landar på fredag...

och ja.. på fredag drar jag.. 6.40 går planet från Skavsta till London, sen åker jag 11.35 från London till Trieste.. har nog fortfarande inte riktigt greppat att jag faktiskt är på väg..

det är minnesgudstjänst för farfar nästa vecka... ska tänka lite extra på honom då... tänker ju på honom varje dag ändå som det är nu.. det är lite lustigt, trots att jag inte kände honom särskilt väl har jag insett att jag saknar hans röst.. han hade sån mysig röst :) farfar pratade äkta gammelsmåländska... mysigt...

nej nu måste jag röra på mig!

-kärlek-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback