torsdag

ehe.. jah.. idag hade jag tänkt gå i skolan. började lovande iallafall.. sov inte längre än till strax innan 8, bra där. städade lite i köket och red sen en sväng med Zapha, bra där. sen blev det lite fika.

sen lastade jag och mamma på Lucky på transporten, han fick ha Skylab som sällskap. gissa om gubben blev på grinigt humör, han hatar att vara sällskapsdam. Det tog kanske.. ja max 20 min att få ombord Lucky, han va tvärkool över hela situationen. bra där sa vi och åkte en liten runda på max 5 min. kom hem igen och när jag öppnade framdörren till transporten var Lucky lika glad och lugn som han alltid är. så det va bara att lasta av och släppa ut honom i hagen igen. gissa om man har gått runt och varit MYCKET stolt över bäbisen idag, han har åkt för första gången! åååå va ska man med barn till? det här är mycket roligare :D

efter det gick jag en sväng med Kina, grannens hund.

sedan var det bara att hoppa in i duschen och åka iväg till skolan. och tror ni inte jag blev sjuk igen då? hann inte längre än till 292:an så var jag alldeles yr igen, men jag behövde ju hämta böcker i vilket fall som helst eftersom att vi har prov i ekonomi nästa vecka. så jag vinglade dit, sa hej till allihop, tömde skåpet och vinglade tillbaks till bilen.
innan jag åkte hem så svängde jag förbi TIRK en vända och köpte foder till angelica. hann ta en pratstund med marinette så nu ska jag få låna ett bett av henne över helgen att testa på zapha. spännande :)

konstiga människor dras till mig. och slemmiga typer. jag hatar msn kort sagt. nu för bara knappt 5 min sen blockade jag nån skum brasilianare som lade till mig och ville ha "sensuall pictures". hehe gav honom ett par väl valda ord som svar på det.

"Älska ofta, förlova dig ibland, gift dig sällan"
ett motto att tänka över

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback