Tisdag

hemma idag med. fuck. ville inte missa fysiken. fuck.
veterinären kommer hit och vaccinerar klart hästarna. bra där. lite sur över att jag inte hört något om ryttarmötet i söndags, missade ju det eftersom jag va däckad.
har gett mig fan på att jag ska motionera hästarna idag. nu får det vara nog med den här sjukan. jag har inte tid med den längre. jag har ju inte svimmat något idag så det ska nog gå finfint det här ska ni se.

btw... katter är nog de mest lömska djuren på denna jord.
157669-24
Detta är Sör Nils (även kallad Nisse, Pisse, Knubbis osv.). Det är min systers katt, han är inneboende här sedan 3år tillbaka eftersom att hon inte ville ta med honom till Göteborg. Det lustiga är att hon påstår att det är hennes katt trots att vi betalar maten (???). 
 På utsidan ser han ut som en snäll kramgo koala, men på insidan är han en mördarmaskin.
Han gjorde ett försök att fälla mig i källaren, jag tog emot mig på den murade väggen och köttade upp fingertoppen på mitt lillfinger. SMÄRTA!
(nisse fick inte sova i min säng den natten)

Kommentarer
Postat av: Lili

Det är min katt...han vet det, jag vet det, ni vet det....mat är ett billigt pris för att få pussa på hans rara lilla mage...

2007-02-06 @ 12:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback