tattooooo

haha ja... thanks to benjamin ser det ut som att jag kommer till skott att tatuera mig nu..
skulle ju ha gjort det 27 augusti förra året men tatueraren blev nerslagen och bröt handen.. och då dog liksom motivationen lite... men nu jävlar ska det bli av :D

tattoo
den här mellan skulderbladen blir det.. föll för den för länge sen

så typ slutet på mars, början på april där nånstans ska man utsätta sig för enorm smärta som känns som rakblad mot huden om jag får citera min kära annika långt borta i landet Far Far Away (även kallat England)

imorgon blir det schlagerkväll med Jojo :) mycket trevligt.. mat skulle jag t.o.m få.. hon är go kära jojs

nej nu måste jag ut till stallet och ta in hästarna.. sen blir det Let's Dance med papps :)

todeloooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback