söndag

pappa väckte mig halv 8, som alltid när vi har sovmorgon. men det va bara att inse att jag inte va i toppform precis :P
sov till halv 1, tror mamma va in en sväng och pratade med mig också...
sen kom pappa igen och frågade om han skulle komma med lite fika, det bästa med att vara sjuk är att man blir lite uppassad på :)
men det är ju som så att har man sovit i nästan ett dygn måste man förr eller senare besöka en toa.. så det va ju bara att kräla ur sängen...
min "frukost" bestod av ½ glas Echinaguard, Ipren, multivitaminpiller, Activepiller ochp-piller... mycket piller blir det...
sen sov jag på soffan nån timme igen framför tvn.. vet ni hur många värdelösa program som visas varje dag?

när kvällen kom gjorde pappa en glassdrink till mig, vaniljglass med oboy.. gott va det.. tror jag.. smaklökarna är ur funktion :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback