projekt

sitter i skolan.. har slutat egentligen men Eve och jag jobbar med vårt projektarbete varje onsdag efter skolan. Fy va duktiga vi låter :) men det är lika bra att brassa på för det ska va inne om bara 8 veckor!!!

i måndags red mamma min Zapha på dressyrträningen. gick riktigt bra med tanke på att hon bara har ridit honom en gång. va skit tråkigt att bara sitta och titta på. men jag var lite trött ändå när träningen va slut, man sitter ju och rider med på läktaren :P

igår så va Jojo en ängel och hoppa min Zapha på hoppträningen. Det gick riktigt bra, hon har aldrig ridit honom förr så de tog det lite lugnt men det gjorde ju inget eftersom att Zapha inte gjort så mycket senaste två veckorna. är så glad att han fått jobba lite nu iallafall. han är så söt :D blev alldeles jätte glad när han fattade att han skulle få ut och åka, "då händer det alltid skoj" tänker han nog.

imorgon har jag gett mig fan på att jag ska rida lite... bara skritta.. och testa hur det känns att sitta i sadeln. om knäet pallar med överhuvudtaget.. har ju inte läkt färdigt än :( det går för långsamt om ni frågar mig!

haha biologin idag va ju rolig :) va rök i båda våra korridorer efter att vi va färdiga hihih... och alldeles snurrig blev man av den där röken.. får hoppas att det inte var något farligt :P men nu vet vi iallafall att utblås och inblås funkar i vår del av skolan... samt att det går utmärkt att röka in nån på toan om man vill :D
religionsprovet igår va ju inte så farlig som fruktat... får väl hoppas på att min essä blev bra :P tyckte mest själv att det blev lite luddigt men jag fick ju ner mycket iallafall...

ikväll blir det till att råplugga biologi.. ska göra provet imorn som jag missade när jag var sjuk...

när fan tänker ortopeden ringa och ge mig en tid?!!

- Lycka till Emmaslemman <3 -

bara en liten parentes: skolans bräckmackor med skinka är riktigt goda :D

tjipp tjopp snopp and godbye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback