Lördag

haha ja du... jojo är min älsklingsvirrpanna.. hon hade fått för sig att det va 18 på Eskobar på lördagar, men det är det inte kan jag säga. så vi styrde snabbt ihop en schlagerkväll istället (jag är inte så mycket för schlager men men)... jojo rörde ihop rostbiff och potatisgratäng, va sååå gott kan jag säga :D

fast tyvärr blev ju jag sjuk medan jag va där. frös hela kvällen men jojo frös lite också så jag trodde det va inbillning. sen kom ju snoret och täppta näsan och ömma halsen och hälsade på...

kl 2 kom jag fram till att det var dags att rulla hem. rekomenderar inte att köra bil med 40 graders feber, jag har gjort det 2ggr nu och det är inte kul. man är så jävla borta hela tiden, skulle en älg ha klivit ut på vägen hade jag inte hunnit fundera över det ens...

halv 3 på natten dog jag i min säng...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback