Fredag

fredagen började med lite sovmorgon eftersom att Alicia släppte ut hästarna :) klev upp 7.. sen stack vi ut på en liten ridtur med Skylab och Simlir, Alicia har precis börjat rida in Simlir så Skylab och jag följde med för att se till att inget hände. Min gammelgubbe var på ett strålande humör (dvs lite mindre grinig än vanligt <3 )
sjyla Älskling är ju 21 år snart :D

efter det motionerade jag 2 pållar till, Zappson fick en välförtjänt vilodag..

sen bar det av till Tierp för att titta på lite film på specialidrotten och snacka skit med Lisa och Anna-mia :)

kvällen avslutades med pappsen och mig utslagna i varsin ände av soffan, glodde på Let's Dance och somnade båda två i pausen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback