bilder

hehe Eve klagade lite på att jag inte har några bilder i min blogg :P så här får ni :D

Italy

Italien.. längtar tillbaks dit. det här är utsikten från huset vi hyrde, kommer nog åka tillbaks igen <3

kärlek
Ack så sant...

maskerad

Hihih maskeradfest hos Anna. Från vänster till höger: onykter hemlig agent (Emma), mest onyktra piraten Jackie Sparrow (jag ) och så en inte såå onykter punkare (Anna) <3

157669-7 Puss

157669-8 fixated...

157669-10

haha detta roar anna sig med på tråkiga lektioner... ritar på mina armar :P

157669-11

moahaha farligare än jag ser ut

157669-12

hihih jag 5år på min första ponny Mr. Baniolo

157669-18

E.T är min kärlek <3

Mina hästar:

157669-16

Skylab, min andra ponny. e.Ekbäckens Krumelur u.Simone II ue.Picasso, 21 år blir den godingen i år. Fast det här kortet är gammalt, tror att jag är typ 9-10 kanske...

157669-13

Junior Demand (Julle), e.Sweet Demand xx u.Fatima x ue.Darfas ox. Kortet är från 2005 när vi hoppar 130cm i Hudiksvall.. vi kom 2a i den klassen btw :P
min ögonsten som jag tyvärr måste sälja nu för jag är för gammal för att tävla ponny :´(

157669-17

Zapha som jag haft sen april förra året.. e.Phaeton x u.Crazy Daizy x ue.National Zenith xx

157669-14

saknar... vi blev tvungna att ta bort Cat a la Carte (kisse) i augusti förra året.. saknar mycket..
e.Underworld xx u.Fashion Lady xx ue.Jimmy Reppin xx

här är hennes barn:

157669-15

Magi's Scatcat (Scatten), e.Molstabergs Actionman u.Cat a la carte xx ue.Underworld xx
Blir 8år i år. Bor sen mars förra året i Bollnäs. Min första bäbis faktiskt, som jag ridit in och utbildat själv :P

157669-20

Magi's Red Cat (Lillebror), e.Red baron ox u.Cat a la Carte xx ue.Underworld xx
Blir 5år i år. Min andra bäbis :D

157669-21

Magi's Witchcat (Häxan), e.Malvernico xx u.Cat a la Carte xx ue.Underworld xx
Blir 4år i år. Är dräktig med Lasandos och ska föla i maj. Håller tummar och tår för att allt ska gå väl.

157669-19

Magi's Luckycat (Lucky), e.Looping u.Cat a la Carte xx ue.Underworld xx
Blir 2år i år. Den här godingen ska få följa med mig till Skåne om jag kommer in på Flyinge i höst :D

Det var alla bilder för den här gången :D
157669-5

ååå man vill ju bara krama om henne...

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback