sabrina I miss youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

fan... varför har jag inga pengar? läste Ylvas blogg... hon är i Italien och jobbar i samma stall som mig.. (jag lurade ner henne)... guuuud vad jag helt plötsligt saknade alltihop! hästarna... sonia... t.o.m min lilla lägenhet.. men framför allt Sabrina.. min soulmate..
hade jag råd skulle jag flugit ner över nyår och firat det med Sabrina och Ylva. men pengar är en bristvara i mitt lilla liv... ... wow... det riktigt suger i maggropen... av saknad.. tänk så det kan bli...

If I could...I would fly to Italy... now...

image106
*kärlek till Evermore som vann en bit av mitt hjärta*

Kommentarer
Postat av: Ylva

Fan det hade ju varit JàTTEKUL om du kunnat komma ner hit till nyar!! Menmen, det dàr med pengar och skulder kànner man ju igen ;P Mor och far far stàlla upp pa sina jobbiga barn haha...

Nu àr det The Ark pa en musikkanal, kànns lite skònt att de spelar lite svensk musik iaf.. Du ska fòrresten vara glad att du far vara hemma o fira jul ;) Jag ska ju fira hàrborta, helt sjàlv :( Eller iofs, Sonia sa att jag fick komma till dem pa kvàllen men de e ju ànda inte riktigt samma :/
Aja, òverlever nog en jul iaf...

Làste om dina hàstar, sicken otur. Men med Zapha àr det iaf bra va?
Kramar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback