luciadagen

jahapp... hemtjänsten ringde... så nu ska jag även jobba den 26 december och nyårsafton vilket innebär att jag nu jobbar 14 dagar i sträck med början imorgon. Med andra ord, jag har inget liv denna månad. Börjar allvarligt fundera på att inte fira nyår, ska ju jobba till 22.15 på nyårsafton och sen börjar jag kl 9 på nyårsdagen... vet ändå inte vem eller vart jag ska fira...

idag hade Lucky återbesök på Ultuna. Det gick bra :) bäbis fick en ringsko av gummi fastlimmad på vänster bakhov, så att den inte ska gå isär. På höger bakhov räcker det med lite gips :) och nu ÄNTLIGEN får han gå i hagen igen :) det är inte roligt att behöva låsa in en 2åring, om så bara för en vecka. Han tyckte det va super att få komma ut, pep och bockade :)
återbesök 10 januari, då ska han få ringskor av aluminium. Sen kan jag börja rida honom :) vilket innebär att vi kanske kanske kanske kaaaaaaanske kan visa upp honom på 3-årstestet trots allt...

va drygt att skriva julkort när man inte har alla adresser

image108
det fattas en viktig bit i mitt liv...

-kärlek-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback