boxarrest

vilken rörig helg!

i torsdags åkte vi till Ultuna med Lucky för att kolla hovarna. Hovslagaren hittade röta i alla hovar utom höger fram. Så nu har bäbis gips på båda bakhovarna och måste stå i box tills det blir fruset och snö :/ han tycker inte det är speciellt kul och skriker hela dagarna. Skylab får finna sig i att vara sällskap på förmiddagarna så turas de andra hästarna om att stå inne med Lucky på eftermiddagarna... SNÖ KOM!!!

Igår jobbade jag från 7.30 till 14.15. Raskt hem för att fixa hästarna! För på kvällen kom mitt kära Visex (minus anna som hade kvällslektion) och vi hade vårt egna idolmys :)

Idag klev jag upp kl 5. Mamma har åkt till Göteborg för att hjälpa Lili flytta så jag har varit själv med hästarna och eftersom att jag skulle jobba 7.30 till 14.15 va det bara att kliva upp tidigt. Är astrött nu... och imorn ska jag jobba igen.. samma pass... z z z z z z

nu ska jag se film!

hejs!

image107
älskade bäbis

Kommentarer
Postat av: Elin

Det var mkt mysigt med idolmys hos dig! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback