hallà vàrlden!

nu àr jag hàr igen... datorn har gàtt sònder hòr, har fàtt làna sonias bàrbara idag...

hmm... har gàtt sà làng tid sen jag skrev sist sà jag vet inte riktigt vad jag ska sàga.. allt àr bra, har hemlàngtan men nu àr det bara 17 dagar kvar.. thats right... jag kommer nàmligen hem 17 september.. sen smiter jag ivàg till gòteborg helgen efter fòr att leka med min syster pà liseberg :)

och ja sen kommer 5-àringen Vadir hem till mig. ska tràna och tàvla honom àt Sonia i sverige och fòrsòka sàlja honom fòr en rar slant.. sen hur jag ska undvika att inte kàra ner mig totalt i sòtnosen har jag inte riktigt ràknat ut ànnu...

hmmmmmmmmmmmmmm.... fantasin flòdar inte just nu... kan bero pà att jag fortfarande inte àtit middag... och jag bòrjar jobba igen kl tre... ska nog ta och ordna detta... kissa behòver jag ocksò... sànt glòmmer man liksom bort under dagen...

hur som haver! ha det guld allihop och hòrs vi inte mer innan dess sà ses vi nàr mina fòtter stàr pà svensk mark igen :)

love you all!

Kommentarer
Postat av: Emma

Göteborgsbesök i all ära, men glöm för guds skull inte bort Eskilstuna! Min säng står alltid uppbäddad för dig. Saknar dig, sugar! /Din Emma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback