sista april


bojkottar valborg i år... har köpt film och chips som jag tänker spendera kvällen med. orkar bara inte med ännu en sista april i uppsala, nej tack. känner inte för det. känner inte för mycket just nu. det är inte bra. känner inte för att plugga. fast å andra sidan, har jag nånsin gjort det? är rätt trött på mina bråkiga hästskrällen. eller nu va jag otydlig. är trött på julle och zapha. de andra sköter sig ju. det ironiska är faktiskt att den som går bäst just nu är Lillebror. han som jag hade ångest över att få hem igen. som jag drömde mardrömmar om. men nejdå, gått som en knackig dans den här första veckan hemma.

har kommit fram till att maj ska vara min månad. så jag är ledsen alla kära vänner men jag skiter faktiskt i er för en månad nu. för jag har insett att det här är sista racet. sista chansen att plugga häcken av mig så jag kan få ta studenten med hyfsat bra betyg. som jag visserligen slänger rätt i sjön sen men det är mitt val. sista chansen att få ordning på mig själv. mitt självförtroende är inte vad det har varit och absolut inte vad det borde vara. varför så osäker så fort nån smäller upp ett hinder? jag har aldrig känt så förut. jäkla häst, du stal mitt "jävlar anamma" och jag vill ha tillbaks det. hur ska jag nånsin kunna komma in på Flyinge med osäkerhet i ryggen? jag tänker träna, träna, träna, träna och åter träna som en idiot fram till 28 maj. det är bara det här som gäller nu. image48

Tell everybody
I'm on my way and I'm loving every step I take

-kärlek-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback