påsken

vi firar inte påsk här hemma.. inte som normalt folk iallafall hehe... åt lite tacos och cheesecake i lördags, Glad Påsk!

igår åkte jag iväg till Christine med en stor nervös klump i magen, jag skulle nämligen rida Lillebror igen.. första gången sen olyckan och jag va såååå nervös.. han såg jätte fin ut måste jag säga, har byggt ännu mer muskler... men jag va ju som en jäkla trädocka, jätte spänd och ville bara inte lita på honom. och den fulingen kände ju såklart av det, så han testade ju att bråka lite med mig.
Christine: "så där som han gjorde med dig nu har han inte gjort en enda gång här".
va roligt för mig då... inte..
haha christine va tvungen att fråga mamma och pappa, som åkte med som moraliskt stöd, om jag va nervös för hon tyckte jag såg lite konstig ut. det va egentligen inte förrens under de sista sprången som jag hoppade med honom som hon började känna igen mig. så illa red jag alltså.... ajaj...
nu har vi iallafall bestämt att jag ska rida honom för henne igen den dagen vi tar hem honom, sen tränar jag för marinette dagen efter också för christine igen dagen efter det. förhoppningsvis ska det mesta släppa för mig då.

sen kom therese från angloarabföreningen hem till oss, hon håller på med en artikel om mina tre galna angloaraber: julle, zapha och lillebror.. ja och så om mig då.. ska bli kul att läsa resulatet sen hehe

just nu sitter jag i skolan... yes box gott folk ni läste rätt.. jag och eve har brutit oss in och sitter här och arbetar någorlunda flitigt med projektarbetet ett par timmar...

imorgon åker jag till Göteborg!!! längtar längtar längtar.. snälla ge oss fint väder då...

kändes konstigt nog lite bra att du fortfarande behöver mig...

ha ett fint lov!
-kärlek-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback