helgen

i fredags åkte jag och Zapha iväg själva på träning igen. han gick super, vet inte vad som hänt.. han LYDER!!!

sen åkte jag hem till Jojo.. vi åt mat och tittade på Let's Dance finalen.. och pratade till småtimmarna.. 

på lördagen tog jag lite sovmorgon.. och va hemma hela dagen... mös i solen... pluggade lite biologi..

på söndagen brummade jag iväg till Tierp en sväng och hjälpte till ett par timmar på tävlingen... åkte hem sen... skulle ridit egentligen då men jag mådde så.. piss helt enkelt.. det är nämligen så att jag blir typ "sjuk" när jag blir hungrig.. mår illa, feber, yrsel osv.. och det tar jätte lång tid innan det släpper.. så jag sov på soffan ett par timmar istället..
tror iallafall att Julle bara fått en blödning i överarmsmuskeln.. han borde vara fräsch snart igen...

usch jag borde plugga mer biologi... skäms på mig!

Den här är till alla mina fans där ute:

image45
jag har nog aldrig varit hetare <3

btw.. idag 1april skulle jag egentligen vara född enlig läkarna, vilket skämt man hade blivit! men mor min sa: "nej hon kommer komma söndagen 20 mars för alla mina barn är födda på en söndag." och ja så blev det ju med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback